Zasláno do Nemocný

Kapitola sedmá: Hraj to se mnou aneb Den čtvrtý

,,Sasuke, neblbni a pojď domů!“ snažil se ho Naruto přemluvit po cestě k Sakuřině domu, ,,Co chceš vůbec dělat?! Neměl by ses dlouho potulovat po venku, ještě nejseš úplně fit!“

,,Ne, Naruto! Já už na to nemám nervy! Už dlouho mě sere, jak si tě bere do huby! Je čas tomu konečně udělat přítrž!“ prskal Sasuke naježeně, ,,A nemysli si, není to od doby, co se o mě staráš, už to trvá nějakou dobu… A je na čase tomu konečně udělat přítrž.“

Blondýnek po cestě pootevřel pusu překvapením, ale lhal by, kdyby tvrdil, že mu to neudělalo dobře. Líbilo se mu pocit, který se v něm rozproudil, když slyšel tmavovláskova slova.

***

,,Chci tě o něco poprosit,“ začal Uchiha, když se o chvilku později, trochu udýchaně, zastavil před červenými domovními dveřmi.

,,Hm a o co?“ zamrkal blondýnek.

,,Hraj to se mnou,“ řekl jen a hlasitě zaklepal.

Než na to vůbec Naruto stačil zareagovat, dveře se otevřely, jako kdyby za nimi snad někdo trpělivě vyčkával.

,,Och, Sasuke-kun, Naruto-kun, sháníte Sakuru, že ano?“ usmála se na ně mile žena.

,,Ano, paní Haruno,“ kývnul tmavovlasý rozhodně hlavou.

Žena se zaklonila dovnitř domu.

,,Sakuro! Máš tu návštěvu!“ houkla zvesela a pak se na mladíky s úsměvem otočila, ,,Hned přijde.“

O pár vteřin později se přiřítila jako velká voda růžovovlasá dívka.

,,Sasuke!“ zavýskala nadšeně, ale jakmile spatřila i druhého mladíka, její rozradostněná tvář dost pohasla, ,,Naruto…“ zamumlala poněkud nevrle a přeměřila si ho pohledem.

,,Něco si ujasníme, Sakuro,“ začal Sasuke hlubokým hlasem a zamračeně ji pozoroval, ,,Nelíbí se mi, jak po Konoze roznášíš pomluvy, že se o mě Naruto nestará a zanedbává mě. Není to pravda. Myslel jsem, že jsi už dávno ve věku, kdy ti dojde, že tyhle trapný intriky nepovedou k tomu, abych o tebe zavadil pohledem.“

Naruto sebou překvapeně cuknul, když ucítil, jak si s ním Sasuke veřejně na ulici propletl prsty. Rychle zamrkal a snažil se uklidnit rychle bušící srdce, které v jeho hrudníku tlouklo jako o závod.

Sakura pootevřela pusu údivem a sledovala jejich propletené prsty.

,,S-S-Sasuke,“ zakoktala se.

,,Protože pokud ti doteď nedošlo, že o tebe nemám zájem, tak teď už ti to doufám dojde,“ zavrčel na ní, přitáhnul si k sobě blonďatého shinobiho, aniž by se staral o to, co si kolemjdoucí pomyslí.

Modrý a černý pohled se do sebe zaklesnul.

,,Hraj to se mnou, prosím, jinak se ji už nikdy nezbavíme,“ špitnul skoro neslyšně a vteřinku na to se přitisknul na měkké rudé rty.

Něžně, ale zároveň dost vášnivě ho políbil. Líbal ho přímo před vykolejenou Sakurou. A dělalo mu to sakra dobře!

,,Takže… doufám, že mezi sebou máme jasno. My dva spolu chodíme a já si výslovně vyžádal, aby se o mě staral on. Nechtěli jsme ti to zatím říkat, abychom neranili tvoje city, ale vzhledem k tomu, že se chováš jako pěkná svině, už na to kašlu a ohledy na tebe brát nebudu,“ oznámil jí Sasuke opět zamračeně, když se nechtěně odpojil od Narutových měkkých a plných rtů, ,,Ještě jednou na něj uslyším něco špatného, ještě jednou se dozvím, že jsi ho praštila, nebo mu nadávala, že si ho pomlouvala po vesnici a roznášela o něm lži, jenom abys mu ublížila… tak to vážně pro tebe neskončí moc dobře.“

Sám byl překvapený, jaká přesvědčivost a víra se do jeho hlasu vetřely. Naposledy sjel naprosto vykolejenou a zamrzlou dívku pohledem, než se na patě otočil a rozešel se i s Narutem pryč. Jejich prsty byly stále pevně propletené.

Až když byly z dohledu Sakuřina domu pustili se. I když… kupodivu oba nechtěně.

,,Páni,“ vydechl cestou domů blondýnek.

,,Promiň, že jsem tě tak využil, ale už jsem se jí opravdu potřeboval zbavit,“ zamumlal omluvně Sasuke, ,,A možná je to i v tvůj prospěch.“

,,To je v pořádku.“

,,Snad si to už konečně vezme k srdci a dá mi… nám… pokoj.“

,,Kéž by, ale myslím si, že až se trochu vzpamatuje, tak mě zabije,“ odfrkl si Naruto.

,,Může to zkusit a velmi rád ji svým Chidori provrtám skrz naskrz,“ zasmál se pomstychtivě Sasuke.

Blondýnka Uchihova slova opět pohladila na duši.

***

Pár minut po druhé hodině odpolední se ozvalo klepání na dveře.

,,Doufám, že to není Sakura,“ ucedil Sasuke skrze zuby a sledoval blonďáčka, jak jde ke dveřím.

,,Ahoj, pojďte dál,“ slyšel hlas z chodby.

,,Sasuke, je tu Ino s kluky, přinesli ti ten postřik, co sis tam zapomněl. Snad nevadí, že jsem je pozval dál,“ uchechtnul se trochu rozpačitě Naruto a podrbal se vzadu ve vlasech.

Sasuke odložil knížku.

,,Ne, v pohodě… Ahoj, lidi,“

,,Ahoj,“ pozdravili tři nově příchozí.

,,Uhm Ino, kolik jsem ti dlužnej?“

Černovlásek stočil svoje temné hluboké oči k blondýnce.

,,Nech to být,“ mávla nad tím Ino rukou a položila plastovou láhev na stoleček.

,,Zdržíte se chvilku? Chcete něco k pití?“ zajímal se hned přátelsky Naruto.

,,Nechceme obtěžovat,“ zvednul ruku Shikamaru, ,,Jen jsme to sem chtěli donýst.“

,,Neobtěžuje tu nikdo kromě jedný osoby,“ ušklíbl se Sasuke.

,,Tak v tom případě si dám čaj,“ houkl Shikamaru na odcházejícího Naruta do kuchyně.

,,Já taky!“ přidala se Ino.

,,Já taky a nemáš tam náhodou něco i k zakousnutí?“ zajímal se Chouji a následoval kolébavými kroky blonďáka.

,,Prý jsi s Narutem hodně často hrál Shogi,“ nadhodil Sasuke.

Shikamaru se krátce zasmál a podrbal se na zátylku.

,,Jo, párkrát jsme si dali partičku. Proč?“

,,Včera jsme spolu hráli a on… mě porazil,“ přiznal Sasuke.

Hnědovlasý ninja se rozesmál.

,,Jo, naprosto chápu tvůj pocit, kamaráde. Být poražen Narutem ve strategické hře,“ kroutil nad tím pobaveně hlavou.

,,Nemohl jsem tomu uvěřit,“ pokrčil rameny tmavovlásek.

Ino se mezitím odploužila za chlapci do kuchyně, když jí během vteřiny došlo, že s těmi dvěma si žádné klábosení neužije.

,,Upřímně, když jsem začínal s Narutem po večerech hrát, říkal jsem si, že nemusím být tak opatrný, jako když jsem hrával s Asumou,“ přes Narovu tvář přeběhl letmý stín bolesti nad ztrátou svého milovaného senseie, ,,Jenže když mě jednou porazil, byl jsem jako opařený. Porazil mě Naruto. Normálně, ač bych to nikdy nepřiznal, jsem se styděl,“ smál se Shikamaru.

Sasuke ho naprosto chápal.

,,Pak jsem se musel čím dál víc soustředit na jeho tahy, snažil jsem se rozluštit jeho strategii nebo logiku myšlení. Hold se mi akorát potvrdilo to, že se nemá nikdo podceňovat. Zvláště ne Naruto. Ten kluk je nevyzpytatelný až hanba,“ pokrčil nakonec rameny s úsměvem Shikamaru.

,,Jo, to máš naprostou pravdu. Myslel jsem si, že dokážu konkurovat jenom tobě, ale když mě včera porazil, málem jsem vylítnul zlostí, ještě, že se umím ovládat,“ ušklíbnul se Sasuke.

V tom do obýváku vešel Naruto, Chouji a Ino.

Blondýnek postavil na konferenční stolek tác s konvicí čaje a hrnky, a Ino na něj položila dva velké talíře s narychlo udělanými chlebíčky, po kterých ihned Chouji sáhl, aby náhodou neokoraly.

,,Chtěl bych vás o něco požádat lidi,“ začal Sasuke najednou, když už si všichni poposedali kolem.

Všichni k němu stočili zrak. Mlčky jej pobídli, ať pokračuje.

,,No… ssi jste si domysleli, že jsme od Ino šli s Narutem k Sakuře,“ pokračoval pomalu Sasuke.

Všichni přikývli, až tedy na Naruta.

,,Jaksi jsem ji naznačil, pro moje i Narutovo dobro, že spolu s Narutem chodíme,“ nasucho polknul a čekal, jaké toto oznámení vzbudí ohlas.

,,Takže soudím, že po nás chceš, abychom ti to dosvědčili, kdyby se náhodou přišla ptát,“ odtušila Ino s úšklebkem na tváři.

,,Přesně tak. Vážně lidi, potřebuju se jí už zbavit. Už dost dlouho mi pije krev a už to vážně nezvládám… Chytnul jsem před ní Naruta i za ruku a… políbil ho.“

Sasuke lehce zrudnul a Naruto se radši podíval stranou.

,,Můžeš s náma počítat,“ zašklebila se Ino a světle modrá očka ji zasvítily.

Shikamaru a Chouji jen přikývli.

,,Jenže… má to trochu háček,“ uvědomila si Ino najednou.

,,Jakej?“ pozdvihl zvědavě obočí tmavovlasý ninja.

,,Sakura není zase až tak úplně blbá, jak vypadá,“ pokrčila rameny blondýnka.

,,Momentálně tě nechápu.“

Sasuke se lépe uvelebil v křesle a nalil si čaj.

,,Musíte mít historku,“ vztyčila prst do vzduchu.

,,Historku?“ ozval se poprvé Naruto.

,,Historku, jak jste se dali dohromady. Takovýto vzplanutí vaší nynější lásky. Věřím tomu, že ještě dnes se za mnou staví a bude se vyptávat. Ví, že se s vámi hodně bavím, takže bude předpokládat, že o tom vím. A pokud se mě bude vyptávat na detaily a já se někde zaseknu, bude hned vědět, že jste si dělali jenom srandu a,“ Ino se s lítostí podívala na blonďáčka, ,,pro tebe to nedopadne dobře.“

Napsat komentář