Zasláno do Spojeni osudem

Kapitola třetí: Nečekaný heat

,,Chcete jít do koupelny první?“ zeptal jsem se a skoro jako nějaká žena v domácnosti jsem sklidil špinavé nádobí.

Položil jsem ho na vozík, který jsem odvezl za dveře pokoje, aby si ho pak hotelová služba mohla odvézt, až bude třeba později procházet okolo.

,,Klidně jděte první,“ nabídl mi galantně.

Nic jsem na to neodpověděl, protože jsem neměl nic proti a zaplul do naprosto přepychové koupelny, o které se mi mohlo leda tak zdát ve snech.

Když nad tím zpětně popřemýšlím, za ty tři měsíce, co pracuji přímo pod ním, tak jsem byl jeho šestým asistentem. A před tím, než jsem se tam vůbec dostal, jich bylo ještě dalších jedenáct. Střídal to, jak ponožky. To takhle opravdu zkouší všechny? Proč mu na tom tak záleží? Jasně, my ho musíme nějaký určitým způsobem reprezentovat, ale nejsme tu od toho, abychom ty prezentace vedli. My jsme ta podřadná skupina. My jsme někdo, na koho se nehledí, jsme pro většinu smetánky neviditelní, ale zároveň jsme první, kdo jde s hlavou pod nůž, když se něco nedej bože posere. To jsme najednou viditelní až moc.

***

V prostorné vaně jsem strávil dobrých třicet minut, než jsem si řekl, že by to už stačilo a mohl bych vylézt, aby se i můj šéf mohl večer osprchovat nebo vykoupat.

Omotal jsem si ručník kolem pasu, vzal za kliku a otevřel dveře. V duchu jsem si nadával a fackoval se za to, jak jsem si mohl zapomenout vzít do koupelny triko a trenky na spaní. Avšak v tu chvíli mě polilo šílené horko a dech se mi zrychlil. Kurva! To snad ne! Mělo to přijít až za týden! Vytřeštil jsem rozrušeně oči.

Sasuke seděl v tureckém sedu na posteli a sledoval něco ve svém počítači.

Všimnul jsem si, jak skoro nepatrně ztuhnul a zhluboka, ale přitom potichu se nadechnul. Znovu, kurva! Podíval se na mě tím svým nehorázně přitažlivým temným pohledem a já cítil, jak se mi podlamují kolena. Polilo mě neuvěřitelné vzrušení a cítil jsem jeho pach, který začínal postupně sílit. Stejně jako on musel cítit ten můj. Ladně se zvedl z postele a dlouhými kroky přistoupil ke mně. Strašně blízko.

,,O-o-om-om-louvám se, pane! Mělo to přijít až za týden!“ panikařil jsem a koktal skoro až pisklavým hlasem.

Cítil jsem jeho horký dech na svém krku a po celé těle se mi objevila husí kůže. Anální otvor mi začal neuvěřitelně rychle vlhnout.

To byla pro nás omegy muže jedna přednost. Když jsme se dostali do heatu, náš anální otvor začal vlhnout a připravovat na vniknutí, aby se do nás případná alfa, nebo jiná skupina lidí stejného pohlaví, dostala snáze. Sloužilo to jako skvělý lubrikant. A taky nebyla potřeba žádná zdlouhavá příprava. Prostě čistej, živočišnej sex.

Sasuke plně nasál nosem feromony, které unikaly z mého těla.

Začal jsem se klepat, ale nezmohl jsem se absolutně na nic. Slyšel jsem jeho vzrušené zavrčení a pak mě prostě a jednoduše obešel, neurvale mě vyšoupl ze dveří a zabouchnul je hlasitě za sebou.

Já pořád stál neschopen dalšího pohybu a zíral jsem před sebe. Kurva, kurva, kurva! Tohle je vážně sakra průser, ttebayo!

Nakonec jsem se přemohl a přiskočil ke kufru. Neměl jsem sebou žádné prášky ani injekce, abych svoje feromony potlačil a svůj heat tak zmírnil. Drogerie i lékárny byly v tuhle hodinu už nejspíš zavřené, takže si pro nic nikam ani nemůžu dojít. Znovu, kurva! Díkybohu jsem ale v kufru našel svůj límec. Za to jsem byl opravdu vděčný. Bez něj jsem nikam nechodil ani nejezdil.

Límec byla pro nás omegy další ochranná věc, když nepočítám léky na potlačení heatu nebo antikoncepci. Používal se na to, aby si vás nemohla žádná alfa označit, pokud jste nechtěli. Aspoň tohle právo nám zatím nikdo neupřel. Zakrýval vám krk a byl na malý zámek. A taky to spíše vypadalo jako obojek než límec, jak si asi na první dobrou představíte. Byla to pro nás absolutně nepostradatelná věc, jako třeba je tampon nebo vložka pro ženy, když mají menstruaci.

Roztřesenýma rukama jsem si ho nasadil a zacvakl zámek. Uf, aspoň něco. Nehodlám bejt ničí majetek. Jenže, co teď? Moje touha se pářit začínala být šílená a spalující a Sasuke na tom byl určitě stejně. Alfy vycítí hárající omegy i přes deset pevných zdí. Do prdele! A tady je jenom jedna! Potily se mi ruce, dostával jsem se do varu. Potřeboval jsem šukat. Potřeboval jsem to ze sebe dostat. Bože, jak jsem tohle období nesnášel!

Během heatu, jsem se snažil nevycházet z domu a uspokojoval se rukou nebo různejma hračkama, kterých jsem měl doma fakt hafo, ale to není nic oproti pořádnýmu šukání, hlavně když máte nějakou alfu přímo na dosah. Ale nemůžu se tu přece nabídnout svýmu šéfovi! Upřímně se vlastně dost divím, že se na mě nevrhnul. Asi musí mít dost silné ovládání. Alfy jsou v tomhle příšerný. Jakmile zacítí hárající omegu, byly by schopné jít o přes mrtvoly jenom proto, aby se spářily.

Klečel jsem u kufru, opřený o jeho prázdné dno, jenom s ručníkem kolem pasu. Slyšel jsem, jak voda v koupelně stále teče, a i přesto jsem cítil jeho pach. Pokaždé, co jsem se nadechl, jsem se musel vzrušením celý zaklepat. Tohle je špatně. Tohle je celý kurva špatně! Musím mu nabídnout, že si rozdělíme pokoje, protože jinak netuším, co bude…

Jenže šéf to vyřešil za mě. Ani jsem nepostřehl, kdy přestala téct voda.

Sasuke rozrazil dveře koupelny, ani jsem se na něj nestačil otočit a jeho pevné ruce mě chytly za ramena a třísknuly se mnou o mou postel. Ihned si na mě obkročmo sedl. Jeho oči byly rozšířené chtíčem a jeho vzrušený penis napínal látku ručníku. Klepal se. Stejně jako já.

,,Promiň… Pudy,“ zašeptal zastřeně a začal se ke mně sklánět.

,,N-ne! Žádný líbání!“ uhnul jsem hlavou na stranu.

Proč se s ním nechci líbat?

Zřejmě ho to zarazilo, ale nedal to na sobě tak úplně znát, místo toho se přisál svými rty těsně pod konec límce a jazykem mě tam polechtal. Zasténal jsem. Sjížděl jazykem vlhkou cestičkou k mým bradavkám. Každou obkroužil, olíznul, zkousnul a znovu olíznul. Můj penis tepal a stál v pozoru jako svíčka.

Oba ručníky letěly dolů. Byl jsem vlhký a roztažený, jako nějaká prodejná kurva. Skoro jsem se až styděl za to, co se mnou dělal. Takhle jsem se nikdy ještě necítil, ještě nikdy mi tak moc, tak bolestivě, tak chtivě nestál, jako teď. Drze jsem vjel rukama do jeho černé kštice a tlačil jeho hlavu do svého rozkroku. Potřeboval jsem ho právě tam. Právě tam jsem ho potřeboval teď cítit co nejvíc.

Skoro jsem až zařval slastí, když jsem ucítil, jak ho vzal do úst a hned se začal hlavou v mém klíně zkušeně pohybovat. Zmítal jsem se pod ním jako ďábel, kroutil se jako had a opravdu dost nestydatě přirážel boky do jeho pusy. Před očima mi tančily mžitky a já myslel, že omdlím. Zcela jsem zazdil fakt, že tu drze ošukávám pusu svýmu šéfovi.

,,S-Sas-Sasuke!“ s hrdelním výkřikem jsem mu začal pusu plnit svým spermatem.

Všechno až poslušně spolykal, nenechal uniknout ani kapičku a pak se nade mě nahnul.

Roztáhnul jsem nohy jako kurva a objal jej jimi kolem boků. Natisknul jsem se k němu co nejvíc a snažil jsem se nabodnout na jeho tvrdého a chtivého ptáka, z jehož špičky už unikal preejakulát v lesklých kapičkách.

Sasuke do mě pomalu zajížděl. I přesto, že si nemusel dávat nějaký extra pozor, jelikož jsem byl díky heatu vlhký a roztažený, dělal to opatrně, až… Skoro něžně.

Když se do mě konečně dostal, setrval ve mně, abych si na jeho velikost zvyknul. Netrpělivě jsem se pod ním zavrtěl a zkusmo proti němu přirazil. Z jeho úst se vydral tak krásný zvuk v podobě zasténání, že jsem se málem udělal znovu jenom z toho. Okamžitě začal přirážet.

,,Na-ru-to…“ vzdychal opakovaně a ve slabikách.

Nechtěl jsem si to připustit, ale vážně mě to rajcovalo, když jsem ho slyšel takhle vzdychat svoje jméno.

,,Kurva… Seš… Tak úzkej… Jsi snad ještě panic…?“ vydýchával se hlasitě a tvrdě do mě přirážel.

,,No dovol!“ zavrčel jsem pohoršeně, a aniž by to čekal, šikovně jsem se na něj překulil.

Odkdy si tykáme? Uhm, momentálně spolu šukáme, vykání by bylo asi dost blbý.

Začal jsem si ho zkušeně osedlávat. Jezdil jsem na něm chvíli nahoru a dolů, pak dozadu a dopředu. Drtil mi rukama stehna a občas do mě tvrdě přirazil, abych všechno neoddřel jenom já. Opíral jsem se o jeho pevná vytvarovaná prsa a díval se mu zpříma do vzrušením zastřených onyxových očí.

Napřímil jsem se nad ním, chytil jsem svůj penis a začal se před jeho zrakem zpracovávat sám. Odehnal mou ruku a sám do ní chytnul můj pulzující penis. Druhou rukou mě chytl pod zadkem, trochu mě nadzvedl a začal do mě zhurta přirážet.

Netrvalo dlouho a oba jsem se znovu udělali. On plnil moje útroby a já jsem se udělal do jeho ruky. Svalil jsem se na něj a dýchal mu trochu znaveně, ale přesto uspokojeně na krk. Potřeboval jsem víc.

,,To bylo vše?… Nějaký rychlý ne…?“ ušklíbnul jsem se.

Musel jsem si rejpnout. Čekal jsem, že Uchiha bude mít výdrž.

,,C-co, prosím?“ uslyšel jsem jeho pohoršený hlas, až jsem se musel krátce zasmát.

Než jsem stihnul odpovědět, vyklouznul ze mě a svalil mě opět pod sebe. Přitáhnul jsem si ho k sobě a začal jej líbat dravě na krku. Zatnul ruce do prostěradla pode mnou a začal mi hladově okusovat rameno. Jemně jsem nehty přejížděl po jeho zádech. Cítil jsem, jak mě něco začíná tlačit do břicha. Usmál jsem se.

Jedna z mála výhod dělení společnosti na alfy, bety a omegy – mužské bety, jakožto obyčejní lidé se mohou udělat jednou a pořádně, možná dvakrát… Pak už nic neprodukují. Alfy a omegy mají velkou zásobu rychle se tvořícího spermatu. Můžeme mít několik orgasmů za sebou a stále máme co stříkat. Je to kvůli plodnosti. Sperma omeg je ale neplodné. My se množit nemůžeme. Alfy ano. Díky nim vzniká další populace.

,,Ještě… Ti ukážu, čeho všeho… Jsem schopnej…“ zavrčel mi do ucha Sasukeho touhou zastřený hlas.

Otočil si mě na čtyři, vyšpulil mi zadek do vzduchu a bez varování do mě zajel. Nadrženě jsem zařval do polštáře. Jo… Zezadu to miluju.

Sasuke mě jednou rukou chytil za rameno, druhou za bok a začal rychle a tvrdě přirážet.

Měl jsem hlavu zabořenou v polštáři, skoro jsem se až dusil, jak jsem do něj řval slastí, když jeho penis pořád narážel do mých horkých a těsných útrob, a špičkou se neustále otíral o mou prostatu, což mě přivádělo doopravdy k šílenství.

Šukali jsme jako zvířata. Tělo vylučovalo moje feromony a Sasuke jimi naprosto omámený do mě bušil jako smyslů zbavený.

Napsat komentář