Kapitola čtvrtá

,,Ahoj, Naruto?… Ahoj, Naruto?! To mi řekneš po půl roce?!“ vyjel na něj prudce.

Sasuke mlčel a zíral na něj.

,,Co to mělo kurva bejt?! Co sis jako myslel sakra?!“

Sasuke nahodil svoji typickou kamennou tvář a též se oblékl do půl těla. Postavil se.

,,Tak řekneš už kurva něco?!“ 

Naruto měl dojem, že vyletí z kůže.

,,Co asi… chtěl jsem si užít… a ty ses nijak nebránil,“ pokrčil rameny.

Narutovi spadla čelist.

,,Děláš si prdel?! To sis myslel, že mě tady vojedeš s páskou přes oči a pak mě necháš prostě jít?!“

,,No a nevyšukáváš přece za prachy?“ uzemnil ho Sasuke otázkou.

Naruto cítil, jak se mu hrnou slzy vzteku a naprostého ponížení do očí. Očima našel svoji košili a přešel k ní. Stále mlčky se pro ni shýbnul, vzal ji ze země a chtěl si ji navléct, ale Sasuke k němu pohotově přiskočil a chytil ho za zápěstí.

,,Odpověz!“ zavrčel mu do obličeje.

Naruto se nepřítomně zadíval na jeho ruku, jak ho svírá za zápěstí. Mlčel. Co by mu měl jako říkat? Evidentně si to zjistil, tak proč to ještě opakovat?

,,Odpověz mi! Nevyšukáváš snad za prachy?!… Nebo za fet?!“ 

Blondýnek sebral veškerou sílu a vyškubnul se z jeho sevření. Ustoupil pár kroků dozadu, košili stále držel v ruce, jako by to snad byl nějaký ochranný štít.

,,A co jako?! Co je ti do toho vůbec?! Tys mě opustil! Vysral ses na mě! Zavolal si, že je konec a víc nic! Ani si neměl tu hrdost říct mi to do očí!“ vyštěknul na něj pobouřeně.

,,Je mi do toho sakra hodně!“ oponoval mu rychle druhý.

,,Jo? Vážně?! My už spolu nemáme ale nic společnýho!… Přestaň se o mě zajímat. Zmiz z mýho života stejně jako před půl rokem!“

Z Narutových očích začaly stékat slané slzy. Rychle si je setřel zápěstím. Nemusel se tu hystericky složit jak nějaká holka. Na jednu stranu byl vlastně tak strašně rád, že druhého po tak dlouhé době vidí, na druhou stranu mu chtěl vzteky vyškrábat oči. Za minulost, i za přítomnost.

,,Proč fetuješ?“ zeptal se ho o něco klidněji černovlásek.

,,Nic ti do toho není,“ odseknul modroočko a konečně si obléknul košili, kterou v rukách už pěkně zmuchlal, jak ji drtil.

Snažil se nedívat na nahou hruď svého expřítele. Na hruď, která kdysi patřila jenom jemu.

,,Proč bereš drogy?“ zeptal se znovu Sasuke.

Naruto ho ignoroval. Přešel ke gauči. Vzal z něj sako a tašku, kterou si tam na začátku večera odložil.

Ve dveřích do chodby se zastavil a otočil se na mladíka přes rameno.

,,Nechám si to pro sebe stejně jako ty sis nechal pro sebe důvod, proč si mě opustil.“

S tím se rozešel pryč. Nemělo cenu tady zůstávat. A to tenhle den začal tak hezky.

,,P-počkej!“ 

Sasuke se rychle vzpamatoval a vyběhnul ještě polonahý za ním.

Doběhl ho, když Naruto bral za kliku.

,,Počkej!“ vyhrknul znovu, snaže se ho zastavit.

Naruto se zarazil v pohybu. Povzdychnul si. Nechtěl tu být. Nemohl. Chtěl pryč. Daleko. Potřeboval se sjet. Hodně rychle.

,,Na co mám jako čekat?“ promluvil a zadíval se do dveří.

,,Naruto… nech mě to vysvětlit,“ zanaléhal.

,,A co mi chceš vysvětlit, hm?“

,,Všechno,“ vzdychnul tmavovlásek smutně.

Naruto se k němu přes rameno otočil.

,,A proč až teď, hm?… Víš, Sasuke, já už nic vysvětlovat nechci. Teď jsem se před tebou ponížil až až. Můžeš být na sebe hrdý. Díky tobě je ze mě totální troska, která vyšukává za prachy nebo za trochu fetu. Nemám zájem tu teď brečet nad rozlitým mlíkem,“ zamumlal a vzal za kliku.

,,Neodcházej.“

Naruto se posmutněle ušklíbnul.

,,A co tím získám, když zůstanu? Nic. Měj se, Sasuke. Užívej si života, buď na sebe hrdý. Na člověka, kterýmu si totálně zničil a zkurvil život, zapomeň,“ a s tím otevřel dveře a utekl.

Opravdu utekl.

Sasuke stál mezi dveřmi a díval se za běžícím chlapcem. Bohužel to dneska nevyšlo tak, jak měl v plánu. Bude muset vymyslet něco jiného, jak se dostat do jeho blízkosti a vysvětlit mu tak svoje dřívější chování.

***

,,Ty vole, to si děláš prdel!“ užasl Kiba a kreditní kartou drolil bílý prášek ještě méně a rozprostíral ho do dvou stejně dlouhých a silných čar.

,,Ne, myslím to smrtelně vážně. Objednal si mě Sasuke. A já krypl po vidině dvojnásobnýho výdělku za jedno číslo po tom skočil jak slepice po flusu,“ vzdychnul podrážděně blondýn a sledoval hnědovlasého při práci.

,,Tak to je masakr. A řekl ti na to něco?“ zeptal se ho.

,,Asi se snažil mi něco vysvětlit. Ze začátku na mě řval, ale pak se uklidnil a chtěl mi něco říct, ale já ho nenechal. Nechtěl jsem ho poslouchat. Totálně jsem se před ním ztrapnil. A ještě k tomu jsem zdrhnul, jak malá holka.“

Naruto si prstem zacpal jednu nosní dírku a tou druhou silně nasál bílý prášek.

Kiba jeho počínání zopakoval. Pak se rozvalili na gauči a zapálili si cigaretu.

,,Co když ti chtěl říct, proč tě opustil? Nezajímá tě to snad?“

,,Víš, že už ani ne? Co by se jako změnilo? Akorát bych zjistil, že jsem ho přestal bavit, že potkal třeba někoho jinýho. Akorát by mi to víc ublížilo a srazilo víc na dno. Už teď jsem dost ve sračkách a nejsem na to pyšnej.“

,,Chápu,“ vzdychnul Kiba a zavřel oči.

Cítil uvolněnost, která se rozlévala po celém jeho těle. Pervitin začínal pomalu ale jistě působit.

,,Stejně ho asi pořád miluju…“ vzdychnul si Naruto a típnul cigaretu do popelníku.

***

,,Jo, Naruto! Přidej! Rychleji!“ vzdychal Shikamaru pod blondýnkovými pohyby.

Naruto jej pevněji chytil za boky a přirážel hlava nehlava. Narážel do jeho těla prudkými pohyby. V rukách třímal Shikamarův penis, který ve stejném tempu honil.

Pár chvil, pár prudkých drsných pohybů a jeho ruku potřísnilo sperma jeho dalšího milence. O pár vteřin později Naruto ejakuloval do jeho těla. Udýchaně z něj vystoupil a svalil se vedle něj.

,,Ty jo, dneska to bylo nějaký drsný,“ zapředl spokojeně Shikamaru ležící na břiše.

,,Promiň, jestli tě to bolelo,“ omluvil se mu hned modroočko.

,,V pořádku. Bylo to skvělý,“ líbnul ho hnědovlasý mladík na čelo, vstal a zamířil do sprchy.

,,Přidáš se?“ pobídnul ho ve dveřích do koupelny.

,,Hned jsem tam,“ usmál se na něj Naruto a zadíval se na okamžik do stropu.

Musel se trochu zklidnit. Adrenalin, který v něm schůzka se Sasukem rozproudila musel někde vyventilovat. A Shikamaru byl zrovna po ruce hned po schůzce s Kibou. Možná na něj byl malinko drsnější, než by chtěl, ale zdálo se, že mu to nevadilo.

Ještě chvilku ležel a přemýšlel nad tím, co by se stalo, kdyby se Sasuke tak pitomě neprozdradil, než se zvednul a zamířil za Shikamarem do sprchy, kde si užili další skvělý a samozřejmě placený sex.

***

,,Tys ho chtěl vojet, a ještě mu zaplatit? Jsi ty vůbec normální?!“ vyjela Temari na Sasukeho potom, co si ji k sobě pozval a všechno řekl.

Ten pokrčil rameny.

,,Chybí mi. Nevěděl jsem, co s ním ten rozchod udělá,“ povzdychnul si nakonec a promnul si kořen nosu.

,,Tak si se s ním neměl rozcházet! Nebo vymyslet něco jinýho, jak se s ním potkat, a ne si ho objednat jako kurvu!“ vyjekla na něj Temari.

,,Myslel jsem, že to bude to nejlepší řešení,“ namítnul mladík s dalším povzdychnutím.

,,To, že od sebe odkopneš člověka, kterej tě miluje jenom proto, že jsi nemocný, není moc normální,“ zamračila se na něj pobouřeně dívka.

,,Temari… nechci to řešit,“ mávnul nad tím rukou.

,,Jak nechci to řešit?! Když jsem ho tuhle viděla, jak odcházel od Gaary, chtěla jsem mu všechno říct! Měl si kliku, že jsem se udržela! Nejsi na smrt nemocný Sasuke, léčíš se a ta léčba zabírá!“ tloukla mu do hlavy moudra.

,,Ale já nevěděl, že zabere!“ vyhrknul nasupeně a bouchnul do stolu.

,,Takže si se prostě rozhodnul od sebe Naruta odříznout?“

,,Stejně by mě opustil, když by se dozvěděl, že mám rakovinu. Určitě by nezůstal s člověkem, kterej pomalu chřadne, hubne, vypadávaj mu vlasy, jezdí na ozařování nebo chemoterapie. A i kdyby se mnou zůstal, bylo by to jenom z lítosti.“

,,Ten kluk je z toho totálně na dně! Věřím tomu, že by tě neopustil a z lítosti by s tebou určitě nebyl! Jenom si to namlouváš, aby si měl klidný svědomí!… Ale jakej to je pocit, když víš, že si mu zničil život a zdraví, hmm?!“

Temari přesnou ranou zasáhla černý střed.

Sasuke na ní vrhnul opravdu ošklivý pohled a stisknul pevně čelist.

,,Měla bys odejít, nechci se hádat. Jsem ti vděčnej za to, že jsi mu nic neřekla a že držíš při mně… Ale radši jdi, chci být sám.“

Temari se frustrovaně ušklíbla a zvedla se od stolu.

,,Když od sebe budeš takhle lidi odhánět donekonečna, tak sám opravdu zůstaneš,“ namítla a s tím opravdu odešla.

***

– Další den –

,,Sakra, Tem, co mám krucinál dělat?“

Sasuke volal Temari hned zrána. Zažil jednu z mnoha bezesných, neklidných nocí, kdy se jenom převaloval a chrul v posteli.

,,Už se chceš zase bavit, jo?“ neodpustila si rýpnutí.

,,Nech toho a řekni, co mám dělat. Přece tohle nemůže dělat do konce života!“

,,Řekni mu pravdu.“

,,Za to mě zabije.“

,,Aspoň o jednoho idiota míň,“ odfrkla si.

,,Ha ha ha, hrozně vtipný,“ zamračil se.

,,Myslím to vážně, řekni mu pravdu.“

,,Ale-„

,,Žádný ale, Sasuke! Řekni mu pravdu! Možná bude chvíli naštvaný, ale myslím si, že pokud mu na tobě ještě aspoň trošilinku záleží, což asi záleží, když ti včera nerozbil tlamu, jen co tě uviděl, tak to pochopí a možná… možná ti dá i druhou šanci.“

Sasuke si povzdechnul.

,,Asi máš pravdu,“ rezignoval nakonec.

,,Já mám vždycky pravdu, Sasuke. Jsem ženská. A upřímně… kdyby si mě poslechl před půl rokem, nic z tohohle by se nestalo.“

Sasuke si povzdechnul znova. Jo, měla pravdu.

Napsat komentář