Kapitola sedmá

Sasuke stál najednou jen pár centimetrů ode mě.

Nevěděl jsem, co mám dělat. Byl jsem opět omámený Sasukeho vůní a tou náhlou blízkostí, a proto jsem jenom omámeně kývnul. Vložil jsem mu řetízek do rukou a otočil se k němu zády. Zapnul mi ho.

,,A teď se podívej do tohohle,“ zašeptal mi do ucha tiše a podal mi skicák do rukou.

Když mi jeho teplý dech ovanul ucho, zamrazilo mě po těle. S dalším povzdechem jsem ho otevřel. Vytřeštil jsem úžasem oči. Na všech skicách jsem byl já. Ve všech možných polohách, při různých aktivitách. Začínaly se mi hrnout slzy do očí. Poslední kresba mě dostala málem na kolena.

Cítil jsem, jak mě Sasukeho ruce objaly kolem pasu. Cítil jsem, jak si položil hlavu na žlábek mezi ramenem a krkem. Ruce se mi třásly. Mrkal jsem ostošest, abych zahnal slzy a nerozbrečel se tu jak nějaká holka.

,,Odpouštíš mi?“ zeptal jsem se ho jemně.

Užíval jsem si jeho blízkost. Užíval jsem si to příjemné teplo, které z jeho těla sálalo. Užíval jsem si to objetí. To, že se nebránil. Držel skicák otevřený na poslední kresbě. Na kresbě, kde jsme byli my dva.

,,P-pr-oč to dě-láš?“ vzlyknul.

,,Chci, aby si mi odpustil,“ odpověděl jsem tiše a zabořil jsem čelo do žlábku.

,,Čekáš odpuštění?“ uslyšel jsem.

Cítil jsem, jak mi na spojené ruce okolo jeho pasu dopadlo pár kapek.

,,Čekám, že mi dáš šanci,“ vypustil jsem z úst.

,,Š-šanci?“ zakoktal se.

Položil skicák na stůl a otočil se mi v objetí. Nebránil se mu, a to mi dávalo trochu naději. Naději k tomu, že to možná dobře dopadne.

,,J-já…,“ nadechnul jsem se, ,,zamiloval jsem se do tebe.“

A je to venku. Najednou se mi strašně ulevilo. Bylo to, jako kdyby mi někdo drtil srdce a po tomhle vyznání ho pustil. Jako, kdyby mi někdo šlapal na plíce, pak přestal a já se mohl zase volně nadechnout.

,,Z-zami-loval?“ škytnul a kulil na mě ty svoje nádherný oči.

,,Jo… asi už dávno… ale nepřipouštěl jsem si to… až potom, co se stalo na záchodech… pak jsem si to uvědomil. Chyběl si mi. Hrozně si mi chyběl. Ne kvůli sexu, ale jako osoba. Ty kresby jsem začal dělat už v době, kdy jsme spolu spali. A postupně jsem je dodělával,“ řekl jsem, ,,Uvědomil jsem si to, až když jsem si je prohlížel.“

Hleděl na mě beze slova. Patrně se snažil ze mě vyčíst to, jestli si nedělám srandu. Ale to se mu nepovede, protože to, co jsem řekl, jsem myslel smrtelně vážně.

,,Hrozně, opravdu hrozně moc mě mrzí, co jsem ti dělal. Já… nechtěl jsem si připustit, že by mě někdo mohl takhle uhranout jako ty. Ale když jsem viděl, jak se dokázal změnit Neji s Gaarou, jak jsou šťastný, řekl jsem si, proč bych se nemohl změnit i já? Hodně jsem nad tím začal přemýšlet, když mi Neji tenkrát v klubu řekl, abych se zamyslel nad tím, co vlastně chci… A já chci tebe…“

Pořád mlčel. Pořád se na mě díval. Oči měl lesklé od slz, ale už neplakal.

,,No tak… řekni mi na to něco… Připadám si tu jako puberťačka,“ zamračil jsem se na oko.

,,Zopakuj mi to, prosím,“ požádal mě.

,,Jako celej proslov? Zbláznil si se?“ vyvalil jsem oči úděsem, ale on se jenom krátce zasmál a potřásl hlavou.

,,Ne… celej ne, ten mi můžeš zopakovat až potom… Chci slyšet to důležitý.“

Usmál jsem se.

,,Zamiloval jsem se do tebe,“ zašeptal jsem a sklonil se se svými rty blíž k těm jeho, ale nepolíbil jsem ho, vyčkával jsem.

A čekání se splnilo asi za dvě vteřiny. Naruto konečně přitisknul svoje rty na ty moje.

Tentokrát to byl opravdu jiný polibek než ty předcházející. Opravdu jsem ho prožíval a užíval si ho. Bral jsem si to, co mi dával. Ochutnávali jsme se rty i jazyky. Naše zuby o sebe sem tam cinkly, jak jsme se zběsile líbali. Asi jsme chtěli dohnat ty zameškané dny bez sebe.

Nedočkavě mě chytnul za lem trika a přetáhnul mi ho přes hlavu. Napodobil jsem ho. Pak ho vzal do náruče a odnesl na jeho postel.

Oblečení lítalo vzduchem a zasypávalo prázdnou zem jako listí spadané ze stromů na podzim.

Líbal jsem ho na čelo, tváře, rty, krk, ramena, klíční kost. Postupoval jsem níž a níž. Chvíli jsem si rty, jazykem i zuby pohrával s jeho bradavkami. Nikdy jsem to nedělal. Nechápu proč. Protože ten zvuk, který Naruto u toho vydával byl prostě božský. Kroutil se pode mnou jako had. Volnýma rukama jsem ho hladil všude po těle. Všude, kam jsem dosáhnul.

Cítil jsem jeho ruce všude. Cítil jsem jeho rty všude. Motala se mi z toho všeho hlava. Byl jsem vzrušený. Nebylo divu. Tak dlouho jsem to neměl. Tak dlouho jsem neměl jeho.
Stiskl jsem mu v pěst pár černých vlasů a tlačil jeho hlavu níž. Tam, kam jsem potřeboval. Potřeboval jsem cítit jeho horký dech na svém vzrušeném penisu. Jeho rty. Jeho jazyk.

Sasuke se nebránil. Vklínil se mi mezi nohy a bez nějakých okolků pohltil můj penis do své horké jeskyně.

,,Och, Sasuke! J-jo!“ vyhrknul jsem nadrženě a přirazil boky hloub do jeho úst.

Kouřil mě dost zkušeně a horlivě. Pohyboval jsem proti němu boky a sténal u toho jak děvka. Byl jsem jako smyslů zbavený, když se ty horké rty hýbaly na mém přirození.

,,Bože!… Dobrý… s-skvělý… Je to skvělý… Sasuke!“ hekal jsem dál.

Viděl jsem skrz přivřené oči, jak se usmívá. Asi se mu to líbilo. Asi mu to dělalo dobře, to všechno slyšet. A mě to dělalo taky sakra dobře!

Cítil jsem, jak Sasuke opustil rty můj penis. Nesouhlasně jsem zasténal, ale ihned jsem zasténal chtivě, když jsem ucítil, jak nasál do úst moje kulky. Hrál si s nimi. Mazlil se s nimi. Přitom rukou obemknul můj penis a honil ho.

Tlačil jsem hlavu do polštáře, oči pevně semknuté. Vzdychal jsem. Potil jsem se. Třásl jsem se. Oči jsem nakonec široce rozevřel, když jsem ucítil, jak Sasuke olízl vlhkým jazykem mou dírku. Jak se jazykem dobývá dovnitř.

,,S-Sasuke, k-kurva!“ zařval jsem nadrženě a vrazil jsem si pěst do úst.

Nechtěl jsem, aby nás někdo slyšel. Aby se sem začal dobývat. Za nic na světě jsem tenhle okamžik nechtěl zkazit.

Sasuke mě doslova šukal jazykem. Bylo to tak strašně nemravný, ale na druhou stranu tak úžasně vzrušující. Cítil jsem, že už brzo budu. Nechtěl jsem se ale udělat. Ne teď. Chci se udělat, až pocítím to jeho tvrdý péro v mý zadnici. On to poznal. Přestal. Naslinil si prsty a jedním z nich do mě lehce vklouznul. Přitom zase spojil svoje rty s mými. Rajcovně jsem ho jemně kousnul do spodního rtu a zatahal. Usmál se mi do rtů a přidal do mě druhý prst. Tak krásně mě těmi prsty zpracovával a připravoval. Narážel na mou prostatu a já myslel, že se zblázním. Že vybouchnu.

,,Sas-Sas-uke… Prosím… chci… ti… chci ti taky… udělat dobře,“ vzdychal jsem a přirážel proti jeho prstům.

Zatím si toho moc neužil, chtěl jsem to napravit.

,,Dneska je tvůj den, Naruto… Užívej si to,“ zašeptal a nepřestával mě zpracovávat.

,,Pojď už do mě… nebo se udělám… a to… n-nechci… Prosím… ošu-kej mě… p-prosím,“ vzdychal jsem vážně jako prvotřídní děvka.

Té prosbě jsem nemohl odolat. Přestal jsem a vytáhl z něj prsty a nahradil je něčím větším. Něčím lepším. Pomalu jsem do něj vnikal. I když byl připravený, nechtěl jsem to uspíšit, nechtěl jsem mu ublížit.

Když jsem do něj vnikl celý, ještě chvíli jsem setrval. Za prvé, aby si Naruto zvyknul na pocit naplnění a za druhé, abych se hned neudělal. Byl jsem nadržený na nejvyšší míru a nechtěl jsem tohle zkazit tím, že předčasně ejakuluju.

,,Dělej! No tak!“ příkaz zastřený neuvěřitelnou touhou.

Pousmál jsem se. Vystoupil jsem z něj po okraj a přirazil.

,,Áách!“ zavzdychali jsme oba.

Začal jsem přirážet. Nejdříve pomalu a jemně, ale po dalších Narutových prosbách rychle a tvrdě.

Přitáhnul jsem si ho do sedu. Obtočil si ruce kolem mého krku a nohy kolem mého pasu. Chytnul jsem tě za zadek a pomáhal ti dosedávat a vysedávát. Zvolil si rychlé tempo. Tak se nám to líbilo oběma. Můj penis vklouzával do tvého těsného otvoru jako po másle.

,,Lí-bí se ti to?… Hmm?“ vzdychal mi Naruto do rtů.

,,Jo… strašně… s-strašně moc…“

Matrace pod námi nesouhlasně pískala a prohýbala se.

,,Líbí se ti… m-mě takhle šukat?“

Skoro jsem ho nepoznával. Nikdy u sexu moc nemluvil. Což byla teda škoda, protože mě to neuvěřitelně rajcovalo.

,,Jo! Panebože, jo! Miluju tu tvoji úzkou prdelku! Miluju, když sténáš!“

Naruto ze mě najednou slezl. Nechápal jsem, proč přestal. Vždyť to bylo tak dobré! Ale okamžitě jsem pochopil, co má v úmyslu. Necudně si totiž přede mě kleknul a vyšpulil na mě svou prdelku. Ihned jsem do něj zaplul a začal se v něm pohybovat. Svíral jsem jeho boky až jsem se bál, že na nich bude mít modřiny. Bral jsem si ho tvrdě a nemilosrdně. Rukou jsem chytl jeho penis a začal ho třít.

,,Sasuke… j-já… já už… b-budu,“ vzdychal.

,,Tak pojď… udělej se pro mě… lásko,“ zachrčel jsem a stiskl jeho penis.

Ten zacukal a najednou mi potřísnil ruku bílým spermatem. To dovedlo k vrcholu i mě. Bělil jsem neúprosně Narutovy útroby.

Vytáhnul jsem svůj ochablý penis z blonďáčkova třesoucího se těla a svalil se vedle něj. Okamžitě se mi stulil do náruče. Objal jsem ho. Pevně. Majetnicky. Je jenom můj. Napořád.

,,To bylo… úžasný,“ vzdychnul jsem.

,,To teda,“ vydechnul si spokojeně Naruto a setřel si pot z čela.

,,Co si jít dát takhle sprchu?“ navrhl jsem udýchaně.

,,Jsem pro,“ usmál se na mě a mě zahřálo u srdce.

Po tom nejúžasnějším sexu na světě jsme se se Sasukem ruku v ruce vydali dolů mezi naše spolužáky. Vyhledali jsme Kibu a TenTen.

,,Koukám, že se tvůj plán vydařil,“ mrknul Kiba na Sasukeho.

Zamračil jsem se a s povytaženým obočím jsem se podíval na Sasukeho. Ten se jenom zasmál.

,,O čem to sakra mluví?“ nechápal jsem.

,,No… heh… potřeboval jsem, aby tě donutil vrátit se na pokoj, abych… abych tě tam mohl překvapit,“ vysvětlil mi Sasuke.

,,Opravdu?“ nechápal jsem.

Vždyť ho Kiba nesnášel!

,,Jo,“ vložil se do toho Kiba, když k nám s TenTen přistoupili, ,,odtáhnul si mě stranou a poprosil mě, abys byl v osm v pokoji. Že by se ti rád omluvil a že mu na tobě záleží. Nevypadalo to, že by si dělal srandu. Tak jsem souhlasil,“ pokrčil rameny.

,,Páni,“ vydechl jsem.

,,Samozřejmě jsem mu trošku povyhrožoval, to bych nebyl já,“ zasmál se Kiba a podrbal se na zátylku.

***

Všichni čtyři jsme si zahráli kulečník. Bavili jsme se, pili jsme. Kolem půlnoci jsme skončili. S popřáním dobré noci se Kiba s TenTen vytratili do jednoho pokoje a já se Sasukem do druhého.

,,Vážně to se mnou myslíš vážně?“ nedalo mi se nezeptat.

Sasuke mě v posteli silněji objal.

,,Myslím to smrtelně vážně. Chci s tebou být. Moc mě mrzí, že jsem si to sám přiznal až tak pozdě,“ zamručel mi něžně do vlasů.

,,Mě mrzí to, že jsem ti vrazil,“ rozesmutnil jsem se.

Sasukeho hruď se najednou začala otřásat. Smíchy.

,,Neomlouvej se, patřilo mi to. Otevřelo mi to oči.“

,,Víš, že tě hrozně moc miluju, Sasuke?“

,,Vím. A víš ty, že i já tebe, Naruto?“

,,Vím,“ usmál jsem se.

Políbili jsme se. Byl jsem štěstím bez sebe.

– KONEC –

Napsat komentář